FAQ : Veelgestelde vragen
Hieronder hebben we even de meest voorkomende vragen op een rijtje gezet voor jou.
Zijn alle producten nog op voorraad?
In het geval je zaken bestelt die niet meer op voorraad zijn dan zal 1 van onze adviseurs je contacteren met een alternatief, hetzij je geld terugstorten. Wij doen dit zo snel mogelijk, maar wachttijd kan oplopen tot 2 dagen.
Is de Winkelvoorraad 'up to date'?
De voorraad is nu voor 90% up to date. In geval je een bestelling plaatst van iets wat binnen de overige 10% valt; contacteren wij je ten laatste 2 dagen na je order
Bent u niet zeker; contacteer ons dan via klantenservice@fitnessmegashop.be alvorens u uw bestelling uitvoert
Kan ik producten huren?
Wij hebben opnieuw enkele huurtoestellen ter beschikking. Vraag ook raad via klantenservice@fitnessmegashop.be
Wordt er nog steeds normaal geleverd?
We leveren zelf nog uit ; levertermijn is binnen de week na uw order
Hoe lang duurt de levertermijn?
Als iets niet geleverd kan worden, houden wij u persoonlijk op de hoogte maximaal 2 dagen na bestelling en storten wij het geld terug.
Voor zaken die wij persoonijk bij u thuis leveren; contacteren wij u voor een afspraak
Mijn toestel zou gemonteerd moeten worden, kan dit?
Absoluut !
Service aan huis?
Mijn toestel heeft service nodig, kan dit? Dien uw service aanvraag in via klantenservice@fitnessmegashop.be en wij helpen u graag verder
Kan ik mijn bestelling komen afhalen?
Absoluut; maak beste even een afspraak, dan kunnen wij het toestel voor u klaarzetten.
Wij kunnen het toestel desgewenst wel voormonteren in onze depot.
Betalingen dienen te gebeuren via overschrijving of via onze webshop.
Algemene info
Voor meer informatie omtrent het coronavirus verwijzen we graag naar de website van de FOD Volksgezondheid.