Coronavirus (COVID-19): Veelgestelde vragen

We krijgen de laatste dagen veel vragen omtrent de impact van het Coronavirus (COVID-19). Hieronder hebben we even de meest voorkomende vragen op een rijtje gezet voor jou.

Zijn jullie winkels open?

Onze winkels openen vanaf 2 december terug de deuren. Wij heten je alvast welkom in onze winkels te Gent en Antwerpen. 

Zijn alle producten nog op voorraad?

In het geval je zaken bestelt die niet meer op voorraad zijn dan zal een van onze adviseurs je contacteren met een alternatief, hetzij je geld terugstorten.  Wij doen dit zo snel mogelijk, maar wachttijd kan oplopen tot 5 dagen. 

Is de Winkelvoorraad 'up to date'? 

Door de drukte zijn veel orders handmatig zeer snel afgewerkt.   Hierdoor is de winkelvoorraad in sommige gevallen niet up to date".  Onze excuses hiervoor

Kan ik producten huren?

Tot onze grote spijt zijn al onze huurvloten uitgezet voor 2020

Wordt er nog steeds normaal geleverd?

Alle onze transporteurs kregen opnieuw strikte richtlijnen. Er zijn minder transporten beschikbaar waardoor een zending dus iets langer dan normaal op zich kan laten wachten. Maar deze wordt dus zeker verzonden.

Hoe lang duurt de levertermijn?

Met een lagere capaciteit in de magazijnen en beperkt transport, zullen bestellingen langer onderweg zijn dan normaal aangegeven op onze site. Een exacte timing kunnen we niet geven op dit moment. 

Als iets niet geleverd kan worden, houden wij u persoonlijk op de hoogte maximaal 5 dagen na bestelling en storten wij het geld terug. 

Mijn toestel zou gemonteerd moeten worden, kan dit?

Conform richtlijnen ivm COVID-19 verspreiding zijn montages en installaties aan huis momenteel zeer beperkt mogelijk.

Service aan huis?

Mijn toestel heeft service nodig, kan dit? Service binnen in huis is momenteel niet mogelijk; wij proberen onze lopende orders nog wel verder af te werken op voorwaarde dat het veilig kan.  

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Indien u zelf wenst zo min mogelijk fysiek contact te hebben , blijven afhalingen aan onze depot blijven mogelijk op afspraak. Hierbij zal één persoon de goederen klaarzetten aan de deur. De klant dient de goederen vervolgens zelf in zijn/haar wagen te laden.  Wij kunnen het toestel desgewenst wel voormonteren in onze depot.

Betalingen dienen te gebeuren via overschrijving of via onze webshop.

Algemene info

Voor meer informatie omtrent het coronavirus verwijzen we graag naar de website van de FOD Volksgezondheid.

Wij gebruiken cookies om je van de beste surfervaring te voorzien. Door verder te gaan nemen wij aan dat je akkoord gaat met alle cookies op de fitness mega shop website. Lees meer