Coronavirus (COVID-19): Veelgestelde vragen

We krijgen de laatste dagen veel vragen omtrent de impact van het Coronavirus (COVID-19). Hieronder hebben we even de meest voorkomende vragen op een rijtje gezet voor jou.

Zijn jullie winkels open?

Onze winkels zijn momenteel gesloten, maar als Seroto9 en Fitness Mega Shop blijven wij paraat en zijn we er sowieso om je bij te staan met raad en daad in de keuze van jouw fitnesstoestellen en accessoires. De gezondheid en veiligheid van onze klanten en eigen medewerkers, zijn nu onze grootste zorg.

Ik heb een vraag of ik heb advies nodig, waar kan ik terecht?

Onze adviseurs blijven bereikbaar, telefonisch of via andere digitale kanalen.
We vermijden fysieke afspraken. Indien dit toch noodzakelijk is, bijvoorbeeld voor een revalidatie toestel, dan zal slechts 1 persoon de handeling voltooien en volgen we strikt de voorgeschreven maatregelen van de overheid zoals afstand houden en geen handen geven.
Mocht het iets langer duren vooraleer een telefoontje of mail beantwoord wordt, dan rekenen wij graag op jouw begrip; het is voor ons ook even aanpassen.

Zijn alle producten nog op voorraad?

We beschikken zelf over een grote eigen voorraad. Echter onze toeleveranciers hangen ook af van import uit diverse landen. In het geval je zaken bestelt die niet meer op voorraad zijn dan zal een van onze adviseurs je contacteren met een alternatief, hetzij je geld terugstorten.

Is de Winkelvoorraad 'up to date'? 

Door de drukte zijn veel orders handmatig zeer snel afgewerkt.   Hierdoor is de winkelvoorraad in sommige gevallen niet up to date"

Wordt er nog steeds normaal geleverd?

Alle onze transporteurs kregen ook strikte richtlijnen. Er zijn minder transporten beschikbaar waardoor een zending dus iets langer dan normaal op zich kan laten wachten. Maar deze wordt dus zeker verzonden.

 Hoe lang duurt de levertermijn?

Met een lagere capaciteit in de magazijnen en beperkt transport, zullen bestellingen langer onderweg zijn dan normaal aangegeven op onze site. Een exacte timing kunnen we niet geven op dit moment. 

Als iets niet geleverd kan worden, houden wij u persoonlijk op de hoogte maximaal 3 dagen na bestelling en storten wij het geld terug. 

Mijn toestel zou gemonteerd moeten worden, kan dit?

Conform richtlijnen ivm COVID-19 verspreiding zijn montages en installaties aan huis momenteel niet mogelijk. 

Wij kunnen wel toestellen voormonteren en afzetten zo dicht als mogelijk met 1 persoon aan uw huis of bedrijf.

Heel wat toestellen hebben een duidelijke handleiding om zelf een montage te kunnen doen. 

Wij zullen elke klant afzonderlijk informeren over wat de beste opties zijn; conform de maatregelen. 

Wij vragen om vooraf het saldo over te schrijven. We kunnen ter plaatse geen Bancontact, noch cash betaling accepteren.

Onze wagens worden dagelijks na gebruik gedesinfecteerd.

Mijn toestel heeft service nodig, kan dit?

Service binnen in huis is helaas niet mogelijk in deze fase. Je kan het toestel klaarzetten voor de deur, wij pikken het vervolgens op en voeren de reparatie uit in onze depot of we doen de vaststelling ter plaatse voor jouw deur. Telefonische of video assistentie is uiteraard wel mogelijk.

Kan ik mijn bestelling komen afhalen?

Afhalingen aan onze depot blijven mogelijk op afspraak. Hierbij zal één persoon de goederen klaarzetten aan de deur. De klant dient de goederen vervolgens zelf in zijn/haar wagen te laden. Er zal geen fysiek contact zijn, zoals voorgeschreven. Wij kunnen het toestel desgewenst wel voormonteren in onze depot.

Betalingen dienen te gebeuren via overschrijving of via onze webshop.

Algemene info

Voor meer informatie omtrent het coronavirus verwijzen we graag naar de website van de FOD Volksgezondheid.